sasser Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei, Lille bebsen min på 10uker har ikke bæsjet på 2 dager og dette er LANGT fra normalen for henne. Hun promper istedet masse . og det lukter ganske vondt men hun er ellers blid som normalt. Bør jeg få panikk? Tar imot alle gode råd......
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville ha ventet en dag eller to å sett ann. Får hun ikke til å bæsje, kan du prøve med malt man får kjøpt i butikken.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Ammer du?? vist du ammer har jeg hørt at det kan ta opp til 14 dager mellom hver gang før du bæsjer... Men bruker du bare mme, skal di ha avføring hver dag og da hjelper det å ha malt i hver flaske.... jeg bruker ei lita ts malt i hver flaske på 130ml... Lykke Til )
sasser Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Ja, jeg fullammer. Vanligvis fyller hun bleia skikkelig bra hver dag :-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 ok... men du kan berolige deg selv med at det kan ta mange dager mellom hver gang... og siden ikje hun viser noen ubehag er det bare å ta det med ro... ) det kommer nok snart )
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Da kan du ta det heeelt med ro. Mini var også sånn at han bæsja hver dag. Men det har gått tre dager mellom. Det sies at de ikke får forstoppelse så lege de blir fullammet.
sasser Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2008 Åhh - tuuuuusen takk for svar, dere - da tar jeg det stille og rolig og ser det an :-) Ha en fin kveld allesammen.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Onkelen min er lege og da babyen min var 4-5 mnd så bæsjet hun ikke på 10 dager og jeg ringte til han med en gagn. Han sa at hvis melken min er veldig god så kan det hennde at babyen ikke bæsjer på 14 dager siden alt absorberes av kroppen men det var veldig viktig at hun tisset 5-7 våte bleier i døgnet. Slapp av det går kjempe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå