*emeline* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg tar nå akupunktur for å prøve å bli gravid. Holder på med min andre pp med akupunktur (har prøvd å bli gravid i snart 2 år, hadde en tidlig SA i -06). Dere som har prøvd dette, hvor mange mnd. tar dere akupunktur? Jeg hadde store forhåpninger da jeg begynte. Hun sa det virket veldig bra på meg fordi jeg fikk så vondt når hun hadde satt nålene. Men nå er jeg begynt å tvile. Jeg blør like mye som jeg har gjort, bare at blodet ser lysere og friskere ut. Ellers har jeg koagler som før, kanskje bitte litt mindre? Setter hun opp nye timer hele tiden bare for å tjene penger, eller er det bra å ta over flere mnd? Har ikke så mye peiling på dette, derfor spør jeg. Hva gjorde du og hvilke forandringer så du? Når ble du evt. gravid og hvor lenge tok du akupunktur? Takker for svar hilsen sliten prøver
40år og vil ha barn! Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 hei. jeg ble gravid med akupentur på første forsøk :-)
*emeline* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 ja deg har jeg lest om...ville ikke ha svar fra deg!! hehe...neida, er kjekt å høre at det klaffer ved første forsøk for noen . Er så redd jeg har kastet bort denne mnd. Hadde sex på dag 7, 9 og 11 og så orket jeg ikke mer....trodde jeg hadde EL på dag 7 for jeg hadde veldig masse EL-slim, tror jeg, + at det kom litt blod, var bare 15 etter at jeg hadde tatt akupunktur. Så vi hoppet i det den kvelden. Krysser fingrene for meg selv..virker det ikke denne mnd. tror jeg at jeg gir opp alt sammen....
40år og vil ha barn! Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hehe,, ville bare si ar det klaffet jo ikke på første forsøk da, men på første forsøk med akupentur... Ha jo prøvd en stund da, og mistet en gang..
Agne Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har en venninne som er naturterapeut, dvs at hun driver m. aku og soneterapi, bl.annet. Hun sier at det som er det største problemet for damer som ønsker å bli gravide og kommer til aku/soneterapi er at de er for utålmodige. Hun sier at det er viktig å ikke gi opp akuen bare for at det tar lengre tid enn man først trodde det ville gjøre. Ofte når en ikke blir gravid er det for at kroppen ikke er i ballanse, denne uballansen rettes gradvis opp v. hjelp av aku el. soneterapi. Mitt råd til deg er å fortsette m. akuen. Du må ikke tro at hun setter opp nye timer til deg bare for å tjene penger på deg. Hun er helt sikkert en seriøs dame som også vet at ting tar tid, spesielt når det gjelder å få hormoner i ballanse. Stå på og alt vil nok ordne seg.
Vegaspia Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 heisann, jeg har prøvd det og ble gravid i fjor. men gikk også på hormoner, så hvem vet hva som hjelper. Men hun jeg gikk hos er veldig seriøs og har skrevet "doktorgrad" i fertilitet med aku. Av 11 hun hadde på prøveforsøk ble faktisk 7 ( eller 9 husker ikke helt) gravide. Jeg har stor tro på det og begynner nå igjen etter å ha fått dommen av 2 leger . Bare å begynne med prøverør, pga alderen min. Vi har ikke råd til å ta prøverør ennå, så i mellomtiden skal jeg begynne med akupunktur. Grunnen til at jeg ikke har vært der 1 år nå, er at hun gikk ut i svangerskapsperm... men nå tar hun kunder 1 dag i uka hjemme. Prøvde hos en kollega av henne, men fikk ikke tillit til han... Da jeg gikk der i fjor sa hun at det mest idelle var å gå der 1 gang i uka. Og det har jeg tro på. Men hos meg bestemmer lommeboka også. Blir jo dyrt, men man må jo bare prioritere. Så ikke gi opp Lykke til
*emeline* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har tro på akupunktur, var ikke meningen å få det til å høres som jeg ikke har tro på det. Men jeg måtte gå 2 ganger i uka, så det blir veldig dyrt. Nå skal jeg ha pause en stund og se hva som skjer, og hvis ingenting skjer vil jeg nok begynne igjen. Skal finne ut om jeg virkelig har eggløsning også, så det blir prosjektet neste pp, skal prøve eggløsningstester. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå