Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det lønne seg å bestille fra IKEA for meg som bor i nordland og må få det frakta hit?

Mener sånn i forhold til å handle på Bohus, Skeidar o.l.

Vi skal pusse opp og må ha sofa, bord, bokhyller, noe skap , gardiner mm..

Vet jo seff at det er forskjell på prisene overalt men tenker sånn generelt. Er de rimeligere enn de andre butikkene på møbler?? Og er det bra kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss lønner det seg iallefall. Det er jo makspris på frakt så om man bestiller en del lønner det seg.

Vi skal bestille bl.a bokhyller som er veldig billig på ikea i forhold til andre møbelbutikker. Har derfra nå og er veldig fornøyd. Skap skal vi også bestille derfra. Det er også mye billigere der enn det andre vi har sett på. Bord er også rimelig på ikea.

Vi har planer om å høre med familie og venner om det er andre som skal ha noe derfra så kan vi spleise på frakten. :D

Skrevet

Jeg hadde nok bestilt det meste fra Ikea bortsett fra sofa - der har jeg inntrykk av at kvaliteten (basert på venners erfaringer). Så lenge dere finner noe der dere vil ha da ;o)

Skrevet

Man kan spare mange mange tusen ja, vi fant for eks nesten identiske stoler som de vi kjøpe på skeidar (tror jeg det var) der skulle de ha nesten 3000 per stk, mens på ikea betalte vi 500..

Sånn er det med mye! Men sofa ville jeg ikke ha kjøpt på ikea, vi hadde planer om det men angret oss å kjøpte en av litt bedre kvalitet på bohus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...