Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg fødte for 7 mnd siden, og nå ser det plutselig ut som dette har skjedd.. Noe har kommet på utsiden, som ikke har vært der før, og i tillegg kjennes det rart ut imagen, som om det er luft der hele tiden, eller som om jeg var gravid igjen. Er ganske redd, leste at kun operasjon hjalp, er det noen som kan har opplevd dette og kan fortelle meg noe om dette? Må bestille legetime i morgen. Huff.
kosestund Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har ingen personlig erfaring med det. Det eneste jeg kan fortelle deg er at man fint kan operere dette. Da blir man så god som ny, som en tenåring ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg hadde skjedeveggfremfall, men da kom det ingenting på utsiden, og det skjedde heller ikke 7 mnd etter fødselen, så jeg har ikke erfaring med det. Men jeg trengte ikke operasjon pga mitt problem, det som hjalp var faktisk å ha sex.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Skikkelig seriøse svar her ser det ut til.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde fremfall av fremreskjedevegg etter fødselen. Litt av skjedeveggen kom ut på en måte. Det gikk over av seg selv etter 8 mnd, det som hjalp var å få hormonene tilbake i kroppen når syklusen begynte igjen. Hormoner strammer opp vevet. Jeg har også gjort mange knipeøvelser, men vet ikke om dette hjalp. Føler at det hjalp mest å ha hormonene tilbake i kroppen. Rådet om å ha sex er nok ikke tull, det skal visst være bra for skjedeveggen. Men om det hjelper nok i ditt tilfelle vet jeg ikke. Min gynekolog sa at hun ikke ville operere på meg fordi da kunne jeg få vannlatingsproblemer. Hun sa også at det ville gå over av seg selv, noe det gjorde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå