prinsesse fiona Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvilken farge har dere. Har kjøpt ubehandlede plater. har lyst på eggehvit. men usikker....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Vi har kjøpt ferdig malte panelplater som er eggehvite. Det er dritlekkert! Hadde det der vi bodde før også
jordbærsjokolade Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Vi har kjøpt ubehandlede og skal male de eggehvitt:)
~La luna~ Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Vi har smartpanel, skygge. Ferdigmalte eggehvite. Kjempefornøyde
Jenny-penny Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 eggeskall ror jeg fargen heter... litt usikker. Den er nesten hvit og nyyyydelig! men må males 3 strøk..
~La luna~ Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg anbefaler ikke å kjøpe ubehandlet forresten.. Pappa og samboer måtte kjøpe noe ubehandlet, og anne malte faktisk 6 strøk for d ble perfekt og stå i stil m de andre.. :S ( og ja, hun er ekstremt flink på interiør og maling, så ikke hun som gjorde en dårlig jobb )
A4 Husmor.... Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Har fransk grå i kjellerstuen og er kjempe fornøyd. Vi kjøpte ferdig malt siden vi liker lette løsninger
jordbærsjokolade Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Hmm, det var rart. En venninne kjøpte ubhandlet panel, tror hun malte tre strøk jeg og det ser kjempefint ut altså Mulig det er forskjell på panel typen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå