Gå til innhold

Dere med panelplater (perle) i stua....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har dere. Har kjøpt ubehandlede plater. har lyst på eggehvit. men usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt ferdig malte panelplater som er eggehvite. Det er dritlekkert!

Hadde det der vi bodde før også :)

Skrevet

Vi har kjøpt ubehandlede og skal male de eggehvitt:)

Skrevet

Vi har smartpanel, skygge. Ferdigmalte eggehvite.

 

Kjempefornøyde :D

Skrevet

eggeskall ror jeg fargen heter... litt usikker. Den er nesten hvit og nyyyydelig! men må males 3 strøk..

Skrevet

Jeg anbefaler ikke å kjøpe ubehandlet forresten.. Pappa og samboer måtte kjøpe noe ubehandlet, og anne malte faktisk 6 strøk for d ble perfekt og stå i stil m de andre.. :S ( og ja, hun er ekstremt flink på interiør og maling, så ikke hun som gjorde en dårlig jobb :))

Skrevet

Har fransk grå i kjellerstuen og er kjempe fornøyd. Vi kjøpte ferdig malt siden vi liker lette løsninger

Skrevet

Hmm, det var rart. En venninne kjøpte ubhandlet panel, tror hun malte tre strøk jeg og det ser kjempefint ut altså:) Mulig det er forskjell på panel typen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...