Gå til innhold

Hjelp meg, noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 9 nå.

De siste dagene har jeg ved noen dobesøk hatt ei tynn tynn blodstripe i den hvite utfloden som jeg har hatt hele graviditeten til nå.

Er bekymret for om dette kan dreie seg om en arbort.

Noen som har erfaring med slikt?

Det er ikke mye blod, kommer ikke noe i trusa, men bittelitt på papiret som jeg tørker meg på. Blodet kommer fra skjeden.

Vær så snill å hjelp meg..... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mest sannsynlig et blodkar i skjeden som har sprukket. Det er helt normalt når man er gravid.

Det kan også være slimhinnen eller livmortappen som blør. Disse er ekstra følsomme når man er gravid.

Jeg har opplevd dette selv, og det er litt ekkelt der og da, for man blir så redd og usikker!

Men ta det med ro du, så lenge det ikke kommer mye blod, eller det varer i flere dager, så er ikke dette noe å bekymre seg for. :)

Prøv å gled deg over graviditeten du, å ikke tenk så mye på det. ;)

Skrevet

Jeg begynte å blø sist jeg var gravid etter samleie og det var litt mye. Trengte ikke bind, men truseinnlegg. Varte i 4 uker!!! Holdt på å bli sprø. Men det gikk jo greit og ut kom en nydelig gutt etterhvert. Nu er jeg gravid igjen og har vært veldig forsiktig med sexen. Og blør ikke. Men som ho over meg har svart, så er blodårene betydelig tynnere nu som du er gravid og det er mest sannsynlig ei åre som har sprukket. Lykke til og prøv og tenke positive tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...