Raff Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg sluttet med p-pille i slutten av desember, men har enda ikke fått tilbake mensen. Hadde spotting i 3 dager for 5 uker siden. Ikke gravid. Er jeg i førtste pp, eller starter man å regne pp først når man har etablert syklus? Ser mange her som oppgir antall pp. For meg er det mer interessant hvor lang tid det er gått siden man sluttet med prevensjon.
Pooh Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hvor lenge en pp kan vare, vet jeg ikke, men tenkte å si at jeg er i omtrent samme situasjon som deg. Sluttet med p-piller i november. Fikk TR i begynnelsen av januar. Siden det har jeg ikke hatt noen TR, men spottet litt i ca tre dager en gang i februar. Ganske frustrerende å gå sånn å vente, når det egentlig passer best å bli gravid med en gang. Kan ta lang tid å bli gravid hvis hver pp skal være på langt over 100 dager. Masse lykke til!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke hatt TR etter at jeg slutta på pilla, bortsett fra bortfallsblødninga da. Går fortsatt rundt å venter og venter.... Har blitt veldig god på å vente da!
Mini LK Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Kan jo prøve dere på akupunktur, er ufarlig og har virket ganske bra på mange andre leser jeg.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg driver å tar akupunktur nå. Hadde min 4 behandlig idag...
Raff Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 Hm. Tror noe er i ferd med å skje her. Har aldri merket noe til EL tidligere, men det er jo også 12 år siden sist jeg hadde det. Nå har jeg hatt menslignende smerter og EL-slim 2 dager på rad. Håper på TR eller 2 blå om 2-3 uker. Jeg blir glad for begge deler. Håper bare kroppen min kommer tilbake til normalen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå