Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #51 Skrevet 7. juli 2009 hmmm jeg har slutta å telle etter noen år som "vill- single".... Artig at de fleste gutta trodde de sjekket opp meg.... Jeg har koset meg masse med mange partnere, men jeg skulle vært foruten en del av dem i fylla. Lite vits når du ikke husker særlig mye. ikke så stolt av det, nei. Kanskje det ble 60-70 stk fram til jeg var 30 år og fant min store kjærlighet. Og nei, jeg har IKKE vært involvert i alle disse- det har vært veldig mye kun for deilig sex og bekreftelse på at jeg er sexy/attraktiv.... Synes ikke vi skal bruke så mye energi på hva vi har gjort- alt har jo gitt oss noe, på et eller annet felt. Ta det med oss og plukk det positive!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. juli 2009 #52 Skrevet 8. juli 2009 12 gutter som jeg kommr på i farte,egentlig på kort tid,for jeg var i forhold i12 år,de 2 årene jeg var alene hadde jeg 9 stk,noen flere gange.Føler meg ikke som noe ludder,hadde bare litt å ta igje,og jeg ville se hva jeg gikk glipp av ;o)Nå er jeg i forhold,og han blir da nr.12 Også har det vært etpar jenter:-)
2 blå :-) Skrevet 8. juli 2009 #53 Skrevet 8. juli 2009 8.. Men det er par/tre som jeg angrer på og skulle ønske alldri skjedde... men er vell ikke alene om d...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #54 Skrevet 13. august 2009 Hmm.. Har ikke telt på noen år da, men vil tippe rundt 30-35 stk. Nå har jeg kjæreste og barn, og tenker kun "f*** at jeg ikke hadde flere når jeg hadde sjangsen!!!"
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #55 Skrevet 6. september 2009 Har ikke tellinga, men d er mange, deilig god sex;)) >Er 30 år!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #56 Skrevet 26. oktober 2009 Over 20. Kansje over 30. Både jenter, gutter og menn. Fram til jeg ble 18år. Nå tenker jeg at det var litt av en risikosport. Slapp heldig vis lett unna, med å kun få klamydia 2 ganger. Jeg er ikke stålt! Det er mye bedre og ha sex med en man elsker og er trygg på. En å ha hemnigsløs sex, i hutt og pine. Ja! til og elske Nei! til graps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå