Miniogmy Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 skal ta en skikkelig vårrengjøring her hjemme i morgen, men hva er det av sprayer og remedier som ikke er så bra å puste inn når man er gravid?? noen som vet??
Ladybug~N&E Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 aner egentlig ikke, men salmiakk og klorin kanskje?? trodde kanskje det sto på de forskjellige flaskene om de var trygge å bruke mens man var gravid?
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Du bør vel strengt tatt ikke stå med salmiakkflasken oppunder nesen og dra inn gassen av den. Det samme gjelder klorin. Men du kan fint ta en liten dæsj med salmiakk i grønnsåpevannet hvis du ønsker det. Jeg gjør alltid det når jeg vasker her, for da lukter det litt ekstra godt her synes jeg. Men jeg passer alltid på at jeg ikke står med hodet rett over bøtta og jeg passer alltid på å snu hodet bort når jeg åpner flasken med salmiakk. Jeg tror nok du kan bruke det meste av vanlige husholdningsartikler så lenge du tar dine forhåndsregler. Bruk for eksempel hansker, pass på at du ikke sniffer direkte gass, luft gjerne godt. Og så trenger du jo ikke å bruke halve flasken med for eksempel salmiakk da =P
Myra Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Finleste på salmiakkflaska, men fant ingen advarsel for gravide. Litt med måte, luft godt. Tror at det vil stå advarsel dersom det er direkte farlig. Slik som Mr. Muscle ovnsrens. Der står det noen advarsler og bør ikke innhaleres.
Miniogmy Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 ja regnet egentlig med de.. men sånn der som jif kjøkken, universal,bad osv.. de har en voldsom lukt, og er ikke få ganger man begynner å hoste av den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå