Julistråle Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 På nettsidene til A-hus står det at fødeavdelingen flytter over 1. oktober 2008, men ei venninne av meg fikk høre at de flytter allerede i juli. Noen som vet mer om dette? Har selv termin 9. juli så ble litt nysgjerrig, men tør ikke håpe heller...
Monique72 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Nei det stemmer nok ikke.. Jeg var der i forrige uke til kontroll, og da sa de at planlagt innflytting fortsatt er 1. oktober. (Men føde poliklinikk flytter nå snart, så neste kontroll jeg skal på den 30. mai blir i nye flotte lokaler) Jeg har selv termin 25. juli, og må nok ta til takke med føden på gamle Ahus..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 synd, jeg har 4 august.. hadde vært morsomt med splitter nye lokaler:)
Julistråle Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar, greit å ikke ha noen forventninger om lystgass da Vi får ta til takke med rosa vegger og skrøpelig barselavdeling, kanskje en motivasjon for å komme seg hjem etterhvert!
Monique72 Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Ja, det er jo ikke så fancy der, men de som jobber der er jo kjempesnille og hyggelige da. Gleder meg likevel jeg da. ) (kanskje heller en "motivasjon" for å få et barn til senere? He he he) Men...tror nok ikke min kjære er interressert i en fjerdemann dessverre.... (
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Lokalene tenker jeg nok fint lite på under fødselen Jeg er også kjempefornøyd med føden på Ahus, og alle som jobber der, og kanskje er det roligere og greiere å føde i det gamle nå i sommer, enn å være av de aller første som skal føde på ny avdeling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå