mammatil2flotte Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Min samboer skulle ut i pappa perm nå i neste uke, men har fått et jobb tilbud vi ikke kan takke nei til. Kan han utsette pappa permen 1 mnd tid? Noen som har gjort dette?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Uten å si noe helt sikkert, tror jeg at det ikke er lov til å utsette pappapermen. Da mister han den. Tror jeg.
ifie Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Ja, han kan utsette den. Her tok jeg tre uker ekstra permisjon, så pappapermen måtte flyttes tre uker frem. Gå på NAV sine sider, der står det helt sikkert om dette.
ifie Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Se her! Pappan må benytte seg av fedrekvoten innen tre år! http://www.nav.no/page?id=805311849
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Men må man ikke ha bestemt det før man søkte inn søknaden? Trodde ikke det gikk an å ombestemme seg..
ifie Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Det vet jeg ikke... Søknaden må jo inn i god tid, ja. Men det er vel bare å ringe og spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå