Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Er det flere som hadde følelsen av at svangerskapet ikke kom til å gå bra før dere mistet ? Jeg hadde den følelsen nesten helt fra jeg ble gravid og det var liksom noe som var i tankene mine hele tiden at dette ikke kom til å gå bra. Fikk etter 9/10 uker bekreftet mine mistanker da jeg da fikk konstantert MA.. Litt merkelig egentlig - i de andre svangerskapene mine har jeg ikke hatt den rare følelsen - men det gikk jo bra også da..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg opplevde det samme som deg.. følte at det "var noe" etter 7-8 uker, noe som ikke stemte. Det var bare et eller annet som ikke var som sist gang (da det altså gikk bra) . Nå hadde jeg SA i uke 11.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 joda, jeg hadde samme følelsen.. bekymret meg hele tiden og trodde noe var galt.. jeg misstet i går:( helt forferdelig trist.. sist svangerskap gikk bra, har en gutt på 15 mnd:) da følte jeg ikke det jeg gjorde denne gangen, bekymret meg selvfølgelig, men ikke slik som nå.. var akkorat som jeg visste det skulle skje:(
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg følte at det var noe som ikke stemte. Leste masse om abort, forsto at det var liten sjangse for abort så jeg prøvde å slappe av. Jeg var kommet til uke 13 og var på min første legekontroll, da ble det påvist MA.
ny vår og nytt håp Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 jo, jeg hadde en liten følelse at dette kunne ikke gå bra. Vet ikke hvorfor, men følte bare det sikkrt var min tur å oppleve noe leit nå... var flere ganger innom her å leste på disse typer sider, men prøvde å feie bort tankene om at jeg nok snart tilhørte disse sidene... Prøvde også å holde graviditeten hemmelig, i tilfelle noe skulle gå galt. På de andre svangerskapene har det vært helt naturlig for meg å si det veldig tidlig, allrede i uke 6.
Nina_J Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde aldri i tankene at det ikke kom til å gå bra! Det sa bare poff en dag i uke 19, så begynte det å lekke fostervann. I uke 23 mistet jeg. Så jeg hadde jo en dårlig følelse etter vannet gikk da, men hadde fortsatt håp siden jeg var kommet så langt!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Første gangen ble graviditetssymptomene borte, og andre gangen hadde jeg også veldig svake graviditetssymptomer. Nå i tredje forsøk har det gått bra så langt (uke 16) og har hatt mye sterkere symptomer hele veien.
EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 JEg hadde en følelse på att det kom til og gå bra til dagen før jeg mistet. Våknet da på morgenen med en helt rar følelse i magen og var kjemperar ellers i kroppen også.. Morgenen etter på begynte jeg og blø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå