Gå til innhold

Dere med Simo kombi eller duo...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke(n) vogn(er) har dere i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har simo kombi 2007 modell, Nå er jenta vår 10mnd, og jeg har akk kjøpt ei shopping trille i tillegg. Carena easy, som j bruker når vi skal på kjøpesentre osv.

 

Er kjempefornøyd m simo'n, og den er heldig å trille. ( Men den er litt stor og tung, så tar for mye plass i den lille bagasjen min, så derfor j har kjøpt ei lita ei)

Skrevet

foreløpig bruker vi bare duoen til snuppa (hun er 3 mnd) men vi har en carena easy etter broren som vi kommer til å ha i bilen når hun blir 6-7 mnd og slutter med bagen. Har også en paraplytrille, men den kommer vi nok ikke til å ta i bruk til jenta vår før om 1 år ca.

Skrevet

heldig å trille var vel litt feil å skrive :P mente herlig! Veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...