Mini LK Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Er det en forskjell på festeblødning og spotting eller kan de oppleves likt? Har hatt brunlig utflod i 3-4 dager nå, ganske lite, med et par dråper blod i utflod helt i beg. Er nå 5 dager til ikm og el var sansynligvis senest rundt 24 april. Noen som vet litt om spotting? Jeg pleier ikke ha d utenom TR så vet ikke helt hva jeg skal tro.
Lemonia Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Første gang hadde jeg en klar festeblødning 6 DPO, det var bare bittelit lyst og friskt blod én gang. Denne gangen hadde jeg ingen festeblødning som jeg la merke til, hadde brun utflod fra IKM og det fortsatte til uke 9.
Mini LK Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Takk for svar, håper på flere. Ser kanskje ut som jeg skal inn hit da om ikke så mange dagene.
har4barn Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har 30 dagers syklus, og på dag 27 og 28 dukket det jeg trodde var starten på mensen opp. Fikk brun utflod. Men det kom ikke friskt blod, og etter 2 dager, var det helt borte. To dager etter det tok jeg en knall positiv test! Er 11+4 i dag og har akkurat hørt hjertet slå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå