Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 For min egen del er jeg kjempesliten etter å ha jobba og stått på i hele dag. Har vært kjøkkenhjelp i barnedåp, med masse mat og ikke minst: Masse kaker. En del oppvask av sånt...... Og forberedelser før gjestene kom. Veldig hyggelig å kunne hjelpe til, men jeg kjenner at jeg er sliten. Skal straksens finne loppekassa.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 moona psj. erru sur for brann spilte 0-0 i gååår eller?!
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Nei jeg er overlykkelig HAHAHA;-) De taper jo alltid borte på Tromsø, så jeg er i grunnen godt fornøyd med resultatet. Det kunne fort gått andre veien;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 alle har tromsø-komplex tror jeg!!! nå ble jeg akkurat tisset på av en rotte, også sa kjæresten: skal vi gå å dusje og ha oss litt, mor? Så her står romantikken i taket gitt. Selv etter enga-tap!
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Hahahahahahahaha det var da en finfin kommentar?? ;-) Kose dere i dusjen da:-p
cherry coke Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Synes det har vært kjedelig her i flere dager (finne meg en hobby kanskje?). Gjeeesp...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2008 nej, nå tror jeg at jeg tar kjæresten opp på tilbudet og går i dusjen!!! God natt høner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå