Blue Lady Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 haha d presterte Lucas å si til meg i dag. Han sa også, "æ VIL gå ut, skjønne dåkker d?" og "mamma no må du roe dæ ned litt". Trodde jeg skulle dø av latter. Han er 2,5 år.
Mille** Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hehehehe.....de sier så mye morsomt! Har også ei på 2,5 år og hun pleier å f.eks å si. "nei mamma, æ har ikke bæsja, det va bare en liten propp!" Eller " Æ har bæsja, ææææsj, det stinke!" Nå i det siste har hun begynt å si "ikke si nei mamma!" Og så sladrer hun til pappan om at jeg sier nei. "mamma sir nei pappa, ho får ikke si nei til Fiemor!" Kommer gullkort hele tiden fra den kanten. Gud så herlige de er disse småttisene våre. )
Blue Lady Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 hehe ja "ikke si nei" er en standard her også ) De sier så utrolig mye morsomt, må huske på å skrive det ned!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jepp de er søte..Men gjett hvem som har sagt dette før dem? Det er oss:):) Gjett om vi er søte:P
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Kommer i fanget mitt og legger hånda på munnen min og sier: "Du må ikke si nei". Ser meget strengt på sin mor, og er betuttet fordi hun har fått nei på et eller annet som ble veldig ergelig...... Er så søt, så! Ellers er noe av det beste hun sier: "Når jeg er stor, så kan ikke du bære meg lenger, mamma!" Nei, nemlig! Hun er stor, og vil være stor, 3 år, må vite... Så da "bruker" jeg jo utsagnet hennes i mot henne, da, av og til, når hun klynker og vil bæres........ :-)
Mille** Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Vi har begynt å si tilbake til henne forresten når hun sier nei til f.eks legging. Da sier jeg til pappan "Sofie sier nei, hun får ikke si nei!" med påtatt streng stemme. Da ler hun godt. )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Oi så mye ungene deres snakker. Har en gutt på 25 mnd som kun sier ord og ikke setninger ennå. Får håpe det er individuelle variasjoner. Han skal på 2-års kontroll i morgen da.
Bettybu Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Hehe, "sanhetene" kommer på rad og rekke forstår jeg... Fikk vel et lignende av poden engang jeg hadde prompet.. "Bæsj? Bæsj!" Rett som det er kommer det "Skal du på do...? Ute på butikker og sånn.. Om jeg tar han med på do på butikksenter ol så blir det gjerne : "Skal du tisse..Bærsje??" Sånne toalett er gjerne ikke VELDIG godt isolert!!!
Blue Lady Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 Haha ja sannhetene kommer frem. Lucas vandret selvsikker inn i en resepsjonen i svømmehallen mens han proklamerte til alle som satt der "Æ HAR BÆSJA" , "pappa vi må skifte" Æ har bææææææsja" Hehehe, sambo var så flau at )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå