Gå til innhold

Når kjente dere liv da dere gikk gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangsgravid i uke 17 og kjenner ennå ikke liv. Vet det varierer veldig, men jeg kan heller ikke huske når jeg kjente liv med førstemann...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sent med nr 1, uke 20 tror jeg, fra 16-17 med nr 2&3.

Kan hende morkaka ligger foran vet du.

Skrevet

kjente selv med mini i uke 17. min kjære kjente utpå magen i uke 21.

Skrevet

Førstemann var i uke 20-21 ca.

Andremann i uke 12-13. Det er tidlig, men det var helt tydelig. Kjente det på samme måte nesten hver dag etter første gangen. Mest om kvelden om jeg lå på en spesiell måte.

Skrevet

Kjente spark/bevegelse første gang da jeg var 17+0. :o) Jeg var førstegangs.

Skrevet

Uke 16 med 1 man, og uke 13 med 2 mann... :-)

Skrevet

Jeg kjente det i uke 23, har bare vært gravid en gang jeg da ;-)

Skrevet

Førstemann: uke 15

Andremann: uke 12

Dette svangerskapet: kjente ikke liv før uke 16-17 ca. Veldig rart, siden det er to stk inni der. Nå er jeg 22 uker og det sparker og spreller noe helt enormt!

Skrevet

Uke 23

Skrevet

Jøss, det varierer bra:) Heldig dere som har kjent det så tidlig !!:) Vi skal på ultralyd til uka da, så vi gleder oss veldig til å se den lille!:)

Skrevet

I uke 15

Skrevet

Lykke til på ul da. Jeg husker det var helt sykt å se den "ferdige" babyen som sprellet og turnerte inne i magen min, uten at jeg kunne kjenne noe som helst. Det var med førstemann. Skikkelig spesiell opplevelse.

Skrevet

uke 23 med førstemann, og uke 14 med andremann. Men førstemann var en mye roligere baby i magen enn det minstejenta var, så det kan jo være at du har en rolig baby i magen :o)

Skrevet

Jeg kjente i uke 20 eller noe sant, etter ultralyden hvertfall. Men det var min første da...

Skrevet

fra uke 17 begynte jeg å kjenne at det var liv der inne :)

Skrevet

Uke 19.

Skrevet

i uke 16. utenpå fra uke 18 eller 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...