Gå til innhold

Til dere som skal til Alcudia i sommer!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket hotell og når reiser dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser 23 mai en uke til Mallorca, de tre siste åra har vi hvert i Alcudia, men i år går turen til C'an Picafort. Vi skal bo på Vell Mari. C'an Picafort ligger i andre enden av Alcudiabukten. Blir spennende å prøve noe nytt,selv om det er knall fint i Alcudia.

Skrevet

Vi reiser litt sent 13.september skal bo på Sunnving hotell prinseca tror jeg det heter.... Gleder oss:DD

Skrevet

Vi skal til Alcudia og skal på på Sol Alcudia. Noen av de andre som vi reiser i følge med skal bo på prinseca.

Skrevet

23. august reiser vi, skal på bo Viva Bahia.

Skrevet

Vi reiser 30 august, skal bo på Viva Tropic... Gleeeeeeeder meg!! :-D

Skrevet

Vi reiser 10. juni og skal bo på Paraiso de Alcudia :)

Gleder meg!!!!!

Skrevet

Viva Tropic *savne, savne* var der på bryllupsreise i 04.. Gleder meg til den dagen jeg har råd å reise tilbake til mallorca

Skrevet

Der var vi i mai i fjor, gled dere:))) Flott leiligheter, masse aktiviteter for barna og show flere kvelder i uka. Samt at det ligger rett på stranda:)))

Kun en negativ ting med anlegget, det er ikke aircondition der...

Skrevet

Har dere vært der før? :) Vi var der for 1 år siden, og ikke for å skuffe dere, men det er ikke den beste syden-reisen vi har hatt. Stinker dritt(!) i hele byen, og er lite å se på. Eneste stranden som er fin. :) Anbefaler dere å reise dagstur til Palma. ;o)

Skrevet

Det er bra der ja! Skal dit for 3 gang vi... :-)

Skrevet

Var på Viva Tropic sist da gutten var 10 måneder. Utrolig fint altså.

Min nye favoritt er Paraiso de Alcudia som ligger helt nede på stranden. Men det er på den andre siden da.

Skrevet

Enig. Har vært på det hotellet 4 ganger før :) Vi bestiller direkte på hotellet og kjøper restplassfly. Sparer masse penger :o)

AAAAAAAhhhh..........skal bli så deilig altså :)

Skrevet

Vi reiser 2 august. Har vært der 2 ganger før, den ene gangen bodde vi på Viva Tropic. Kjempe bra og barnevenlig.

Skrevet

Kan jo legge til at vi bodde på kanskje verdens styggeste hotell også, så kan ha noe med det å gjøre;o)

Skrevet

Hehe. :) Jeg har vært på Mallorca mange ganger, men bare på dagstur til Alcudia. Vurderer å reise dit i år er jo et veldig barnevennlig sted. Men nå som du sier det husker jeg at det var en ganske kjedelig plass. :) Må nok revurdere. Ikke mye å se der, nei.

Skrevet

9 august til Blue Star Viva Blue:-) HAr aldriv vært på Alcudia,så vi gleder oss alle 4!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...