Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Gullet her på halvannet er så søt og "rar" for tiden: hvis mannen min og jeg diskuterer litt høylydt, blir han kjempesinna på faren sin og liksom kjefter på han! Dessuten får ikke pappa lov å kose eller kysse meg heller. Da protesterer han høylydt og kommer og skal opp til meg, og skyver pappan vekk!! Også kysser han meg, som pappan ikke får lov til! Her er en som skal ha mamma for seg sjøl. Så søtt :)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Ja, blir så rørt... Han skal jammen tøye grensene på meg, men klart jeg blir glad når han viser at han er sååå glad i meg:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Datteren vår på 18 mnd er også sånn, bare at her er det omvendt!! Ingen koser, kysser eller klemmer på hennes pappa nei!! Hun tar regelrett tak i meg og skyver meg unna med en streng rynke i panna om jeg prøver meg på pappaen hennes;)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hihi, ja de er noen søtinger altså!! Også så viljesterke:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Ja det er det ingen tvil om!! Flytter jeg meg ikke pronto etter at hun har dyttet meg vekk, så klyper hun meg og lager sinna-lyder:) Vi tuller med at vi ikke får kose med hverandre fordi hun er redd for å få søsken. Tenk om hun skulle fått en lillesøster som også blir pappas lille tulle!!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Ja, tenk den sjalusien!! Herregud, d har ikke jeg tenkt på ennå!! Hvordan d vil bli når han får et søsken. Han er jo vant til å ha meg helt for seg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå