*babydrøm87* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 hadde normal mens forrige måned eller det vil si mars da. så nå sitter jg her og har hatt endel symptomer men ingen graviditets test har slått ut positiv.. kan jeg ha mistet mensen eller hva skjer???
bomsa Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 vet det går ann å få hormoner for å få igang mensen. Snakk med legen din
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 HEI!! know the feeling, hadde heller ik mens på 50 dager, trodde jeg skulle klikke! Men kom til slutt da.etter x antall negative tester. så om du ikke tester positiv får du bare vente pent eller gjøre som jeg, kom deg til legen ;o) Skal ta min første blodprøve i morgen for å få sjekka hormonene, skal taes forskjellige steder i syklusen. så hvis det var lite av diverse .... skulle jeg visst bli satt på hormonkur.. Lykke til )
Meg og alle gutta Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Ville bare si at vi er i samme båt. Jeg hadde ikm 13. mars, men tanta kom ikke.. Er i dag på dag 55 eller noe og ganske frustrert. Skal ringe til gynekologen kl 9 når de åpner å be om en time til full GU med ultralyd og hele pakka. Bare negative graviditets tester her og, men har hatt noen positive eggløsningstester, men har fortsatt ikke hatt eggløsning, da tempen fortsatt er lav og stabil. Slutta på nuvaring i januar og hadde 2 normale sykluser på 29 dager før denne syklusen. Blir gal.. Håper gynekologen finner ut noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå