Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Noen som ble gravid med pergo kur første gang, og ikke trengte det andre gang? Spørs vel hvorfor man får de tabl. jeg hadde et litt forhøyet hormonnivå. Men ble påvisst eggløsning. Ble gravid på andre kuren. Nå har vi ikke brukt prevansjon på sikkert 8-9 mnd,men ikke blitt gravid. Hadde vært så greit å sluppet de kurene igjen. Noen som har erfaring?
tvilling mamma 77 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 ja ble gravid på første kur , så den funket bra,,, skal ikke ha fler siden vi fikk tvillinger me pergo.. SÅ MÅLET MITT ER NÅDD HE HE
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 hva mener du med første gang da?..bare en runde? ... Jeg hadde mange cyster på eggstokkene og fikk pergokurer. Hadde sykluser på opptil 52 dager.. hadde prøvd lenge.. Jeg fikk en enkelkur.. så fikk jeg dobbeltkur. og så enda en... Ble 3 mnd til sammen.. da orka jeg ikke mer kurer på en stund.. ble veldig hormonell og følte meg helt rævva... Deretter hadde jeg en periode med at jeg svimte av osv..trodde jeg var syk..hadde MYE smerter... Dro til innvendig ul for å se om d hadde en sammenheng med cystene..og da var de plutselig borte..dette var 3 mnd etter siste pergokuren.. Så spørs om pergokurene gjorde slik at cystene sprakk eller noe.. Samme mnd som jeg tok innvendig ul og oppdaget at cystene var borte ble jeg gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå