3b@rnsmor-30* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 helt nydelig!!!! virkelig friska opp kjærestelivet!!! hehe... også har yngstemann blitt blefri mens vi var borte =) var deilig å komme hjem i natt da... litt rart å være borte fra dem så lenge... men veldig deilig også! gleder oss til ny sydentur i juli, denne gangen med barna!!!
Mille** Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Å, så digg! Lettvint for dere den bleieavvenninga da, heldig med den du. ;o)
Honningmelon Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Det hørtes utrolig godt ut :-) Gleder meg til vi kan ta oss en sånn tur. Syns de er litt små enda, men har tenkt at vi i allefall skal ta oss en liten weekendtur utpå høsten :-) Gleeeeder meg!
petite fleur Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Åååå, det hørtes deilig ut! Sukk...har ikke vært i syden på årevis....
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 hehe ja det var jammen flaks! hun bestemte seg bare sist tirsdag for å ikke ha den på mer... og hadde noen dager da hun helst ikke ville på do heller da... men alt ordna seg sammen med bestemor og farmor denne uka!
1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Vi hadde nettopp to ukers ferie borte fra barna. Var fantastisk deilig. Kjærestelivet fikk en skikkelig løft og ungene hadde det fantastisk hos besteforeldrene sine. Savnet dem litt om kveldene, men da vi kom hjem var det som vi aldri hadde vært borte! Neste gang skal de få bli med da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå