Gå til innhold

Hva er normalt at man legger i potten ved utdrikningslag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill og kom med forslag, jeg har ikke vært på utrdrikningslag på mange år og har ikke lyst til å virke kjip samtidig som jeg ikke har verdens beste råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt under 1000 kr er normalt etter som jeg har hørt...

men det må jo så klart står i forhold til hva man skal gjøre og hvor mange som er med da....

jeg skal arrangere et nå snart,og der kommer det til å være 600 kr i potten..

Skrevet

500-1000. Kommer jo veldig an på hvilke aktiviteter man velger:)

Skrevet

har vært på kun ett, og da betalte vi 350,-

Skrevet

Mellom 500-1000, mener min kjære måtte ut med 1700(!!!!!) når svogeren min skulle gifte seg nå, det synes jeg var litt drøyt.

Egentlig synes jeg 1000 kr er litt for drøyt også i og med at det gjerne er forventet at man skal gi rundt den summen i gave i tillegg til at man ofte må ha nye klær osv.

Bryllupp er fryktelig dyrt for gjestene også i grunn hehe :)

Skrevet

Tusen takk jenter, hadde egentlig tenkt at rundt 600,- fikk holde men var usikker på om det virket litt kjipt...

Ja, bryllup blir ganske dyrt for gjester også. Vi må reise nesten hele landet også, så selve reisen koster ganske mye også! Men bryllup er jo også veldig artig da;-)

Skrevet

Har vært i flere utdrikkingslag de to siste årene, og alle har ligget mellom 500- 1000 kroner

Skrevet

Jeg syns at 500 kr og oppover er dritdyrt!!! Er ikke gjerrig vanligvis, men man skal jo gjerne i bryllupet også.. Syns 250-300 per pers holder i massevis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...