Hønemor&guttaboys Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Lurer på å se den nå, men gidder ikke hvis den er kjedelig
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Digger den filmen!!!!! HVOR???????
Gullemor Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Knallbra film! Har sett den flere ganger. Når jeg nevnte dette innlegget for mannen min, spurte han om vi skal se den på nytt i kveld. ) Se den!!! )
Hønemor&guttaboys Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2008 Hm, var litt delte meninger her, men tror det blir den altså Jeg kjøper via iTunes store.
Gullemor Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Var litt delte meninger, ja, men hva sier flertallet?? ;o) Snurr film!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Uff, skuffa nå... Trodde den gikk på en eller annen kanal...
Northernlights Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 Den filmen blir bedre og bedre jo flere ganger du ser den. ;o)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 Nei, desverre. Kanskje sende masemail til alle kanaler? Lenge siden den har gått nå? Enig med NL, den blir bedre og bedre for hver gang jeg ser den!
Northernlights Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 HI, så du den? Jeg elsker musikken i filmen jeg ;o) Spesielt den scenen der de spiller sammen,med løsskjegg....Bluegrass/country er mitt hjerte nærmest. =oD
Northernlights Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Oida, nå ser jeg du skulle bestille den ;o) Trodde du skulle se den da du la ut tråden =o)
Hønemor&guttaboys Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 5. mai 2008 Nei, det ble faktisk ikke så vi så den i går, mannen min ville heller sitte på datan sin.. Men skal prøve å få det til en annen kveld! Jeg liker også den musikken, og den minner meg stort om st.olav sykehus For 3 år siden var jeg innlagt der med svangerskapsforgiftning mens jeg gikk med førstemann, og da var den sangen på tv hele tiden, i reprise på reprise... Tror det var noe jukebox-musikkvideo-greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå