løveprinsen <3 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er litt spent på om jeg vil få strekkmerker. Når kan jeg forvente at disse dukker opp?
Gjest elissa2 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 hei:) jeg fikk strekkmerkene mine i 7 mnd da jeg venta mitt første barn.....på nederste del av magen.....er ikke sikkert du får dem.....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Heisann=) Du er her altså...?? koselig=) Jeg fikk ikke mine før 14 dager før gutten kom forrige gang, håper jeg ikke får flere denne gangen. De kan komme tidlig og de kan komme seint! Håper du ikke får dem, kommer vel mye ann på om du har elastisk hud og i hvilken grad=)
løveprinsen <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Hei chick. Her er jeg ja. Må jo innom en gang i blandt. Er 27+4 i dag og håper de strekkmerkene holder seg langt unna. Har ikke tenkt så mye på de før, men kom plutselig på at jeg ikke vil ha slike:-) Etterhvert som magen vokser går det opp for meg at de kan være rett rundt hjørnet.. Bare bra med deg da? Så en annen tråd her at du har kjøpt en body til mannen. Så godt at han reagerte slik.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Ja de strekkmerkene er ikke noe særlig, desverre er det ikke mye vi kan gjøre for å holde dem helt unna. Men nå når jeg hadde gått ned igjen til passelig vekt osv etter forrige svangerskap så gjorde de meg ikke så mye... det var greit, liker dem ikke men kan leve med dem=) Joda, alt bare bra her. Min lille gutt har blitt syk, det kommer begge veier med ham i dag, hele dagen har gått med til vask vask vask å atter vask, nå sover han stakaren på helt tom mage. Håper han er bedre i morgen. Ellers er alt greit, jordmor på torsdag og gleder meg til det=) Mannen reagerte på en måte jeg ikke hadde sett for meg engang og det rørte meg langt inni hjerte-roten!!*sukk* hehe=)
løveprinsen <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 Stakkar lillegutt. Ikke Gøy å være syk. Ønsker han god bedring:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Nei det er helt grusomt å se på, kan liksom ikke gjøre annet en å stryke og klappe og kose.. håpe det blir bedre snart! Tusen takk=)
Tullekopp_gravid Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 husker ikke men ihvertfall før uke 20. eg får sikkert fler siden eg allerede har begynt å få.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Jeg fikk kun strekkmerker under puppene, ingen andre plasser..men vet ikke når de kom, tror faktisk jeg har hatt strekkmerker på puppene etter slanking i tenårene også...men husker de var ganske lilla rett etter fødsel........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå