ZamZam Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Mannen min har reist bort med jobben i fire dager, vi har jo visst om det i en uke eller to, men det har vært så mye med jobben hans at det har helt gått i glemmeboka.. Eldstemann er veldig var på at pappa reiser for han er redd for at han skal være borte i fire-fem måneder igjen. Pleier alltid å gå bra når pappa setter seg ned og forklarer godt at nå skal pappa reise bort litt, men pappa kommer snart igjen.. Det hadde vi selvfølgelig glemt nå.. Har brukt en halvtime på å roe ned eldstemann som er superlei seg fordi pappa er borte og ingen har sagt noe.. Har jo snakket om det, men ikke grundig nok. Ahhhhh, det betyr for meg at i natt kommer eldstemann til å sove urolig dårlig, i morgen kommer han til å være helt umulig for så å roe seg litt på tirsdag og da pappa endelig kommer hjem kommer han til å være kjempesur og vanskelig med pappa.. (sinne, frustrasjon, aggresjon osvosv) Er så sinna på meg selv for at vi har glemte dette!!! Det er jo nesten som å skyte seg i foten for at man glemte å sjekke om hagla var ladd!!!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 huff så leit:( har også en på snart 4 som vi også må forberede på det meste... men vi er da bare mennesker, og jeg pleier bare be om unnskylding for at vi glemte det vi glemte så tilgir han etter en stund med masse putring;)
ZamZam Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Takk for oppmuntrende svar Papi, det er jo sant vi er jo bare menesker, uansett hvor harmlig det er ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå