Pipolinchen & Amalie Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Lurte bare på når man kan begynne å bruke bilsete forovervent, om det er noen regler? Vet man skal bruke de bakovervent lenst mulig men noen men erfaring med de seter fra 9 månde oppover til forovervent?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 barnet må være over 9 kg for å sitte fremovervent, abefalt er at de sitter bakoverlent til de er minst 2,5 år, helst 4 år.
Pipolinchen & Amalie Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 oki...tenker bare på det at det står 9kg (9månde-4år) . Teller det da de 9kg eller 9 månde? Skal til tyskland til sommer da er ungen min 8månde og ei uke men kommer sikkert til å være 9 kg. Har jeg låv til å bruke den da eller må hun være 9 månde?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 du skal alltid følge vekt anvisningen. har selv akkuart byttet ut spedbarns sete til lillemann med et besafe isi combi 0 -18 kg .han er 7 mnd og 8 kg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 p.s dette sete er står det også fra ca 9 mnd - 4 år.
Pipolinchen & Amalie Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 kjempe flott...skal bytte til denne sete http://www.barnesete.no/kiddy/infinity%5Fpro/pink var litt i tvil om den er grei men virker jo kjempe rygg og behaglig å sitte i men den er jo for forovervent da. Jeg håper bare jeg kan bruker den uten problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå