mammamus Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Gått meg vill i sko jungelen, og trenger hjelp...... Har fått for meg at man ikke kan ha åpen tå sko når man har strømper, og jeg tror selv at jeg ikke kler ankel rem, og det har jo nesten alle skoene nå...... Hva har dere valgt? Blir veeeeldig glad for svar:)
Mamman til Mari Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Har, som mange andre her tror jeg, Tango too skoene fra www.kreativtbryllup.no. Veldig gode, men de har ankelrem da...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Med min kjole er det kun skotuppen som synes - så er ikke sikkert det er så ille. Jeg går for ankelrem - men nå synes jeg det er penest på meg uansett
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har samme problemet - vil heller ikke ha ankelrem, det er bare pent hvis man har lange og tynne ben - og det har jeg ikke... Tror jeg ender opp med sandaler - uten strømper i, eller pumps :-)
*1+1=2 små* Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 jeg kjøpte billige FINE FINE pumps som er lave på økonomisko! 250kr, hos meg vises også bare tuppen så spiller egentlig ingen rolle. De er ikke helt hvite, og skinn inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå