Mammantiltigerogentil Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei jenter Jeg er 6+6 idag, og har så merkelige symptomer. Noen dager er jeg uggen, kvalm, ufokusert, sliten og sur.... føles som noen tar over hodet mitt og gjør meg til en helt annen. Andre dager, som idag, føler jeg meg helt frisk, kjenner ingenting! Som før jeg var gravid, bortsett fra at jeg kunne spist en hest da, og blir trøtt etter at jeg har spist... og om kvelden (trøøøøtt nå f.eks). Noen flere som har det sånn? En annen ting er at hvis jeg beveger meg raskt... f.eks reiser meg opp fort, eller snur meg i sengen, så får jeg så ufattelig vondt i området rett under magen... lysken heter det kanskje.... hva er dette for noe? Jeg kan vel ikke ha bekkenløsning så tidlig?
gima Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hei Jeg er akkurat som deg! Er 6+2 i dag. Symptomene varierer veldig. Jeg har vanligvis mye halsbrann, men det har jeg nesten ikke kjent i dag. Men, har til gjengjeld vært mer kvalm. Har også mye styr ned i magen, lysken og musklene i rompa og lår. I dag fikk jeg for meg at puppene hadde blitt mindre. Jeg overanalyserer alt også da. Livredd for at denne graviditeten også skal ende i SA. Jeg har også vært en del svimmel i dag, og for første gang har jeg kjent press på blæra. Hører at mange har snakket om det tidligere, men har aldri kjent det selv. Jeg startet også dagen i dag med å være pottesur. Bedre nå heldigvis. Er heller ikke så innmari trøtt for tiden. Det endrer seg kanskje når jeg skal begynne på jobb til uka. Har jo hatt litt gode fridager nå.... Sover faktisk veldig dårlig om nettene. Jaja- vi blir ikke kloke. Men godt å høre at det er andre som sliter med det samme. God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå