Gå til innhold

ang. dib-politiet her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt disse sidene siden jeg ble gravid med min første for 6 år siden. Jeg er ikke særlig aktiv, men leser ofte gjennom fordi jeg stort sett finner noe som passer for meg.

Men hele veien har jeg undret meg over de av dere som oppfører dere som om dere eier denne siden? Hva slags tanker har dere om dere selv som gjør at dere kan kalle andre løgnere? Eller umodne? Her inne skriver alle mulige mennesker inn- ja. Det er greit.Men og vurdere andre utifra innlegg som skjer ofte her ( ref. Shit! - innlegg )skjønner jeg ikke at dere tør. Det kan veldig godt være en uhyre sårbar person som skriver inn her og får pepperet deres.

Ironisk nok husker jeg godt hvor mange som hisset seg opp over nettlegen som hadde rådet en jente til og ta abort via lommelegen.no.

Sånn som jeg husker det var flere av dere som pappret hun under her VELDIG opptatt av at legen hadde gitt råd over nett siden han ikke ante hvem han skrev til eller hvordan situasjonen var. Husk på det.

Og hva gjør det om noen tuller her inne av og til? Får dere sår på sjela? Blir traumatisert? Nei Jeg oppfordrer virkelig til og la innlegg du ikke tror på ligge. DU bestemmer ikke her inne og la tvilen komme andre til gode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

Jeg startet et innlegg, men folka bare klikket som om de eide siden!

Jeg ba dem ikke kommentere hvis de hater meg og de tror at jeg lyver!

Men husk guden vår ser joh alt;)

Skrevet

Hva? Bestemmer jeg ikke?! Æsj, da gidder jeg ikke være her mer.. =P

Neidaså... Man ser jo fort hvilke innlegg som er tull og ikke da.. Hvertfall de fleste.. Og etter at folk har blitt lurt utallige ganger her inne, så er det ikke noe rart man blir kynisk.

Og nei, jeg får ikke sår på sjela om noen legger ut et tulleinnlegg her inne. Er bare litt morsomt å lage litt pes.. ;)

Skrevet

Må si meg enig der gitt.........

Har vert inne på noko liknans før eg.........

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Endelig litt fornuft:)

Skrevet

Noen er lette å gjennomskue, noen kommer me tull og svada.

Som maiken-dama.

MEN: Å drive på den måten de gjorde mot henne på det innlegget du ref til, gjør meg irritert på brukerne, men ikke overrasket.

Det er ikke første gangen liksom..

Og det kommer garantert ikke til å bli den siste, dessverre.

Skrevet

Helt enig med deg.

Tror man noen lyver er det jo bare å drite i innlegget og la være å svare.

I verstre fall er det en gravid 16 åring som sliter, og da er det kjipt å behandle henne slik.

I "beste" fall er det en lystløgner som får tilfredsstilt sine behov gjennom ett og annet innlegg her inne, og det er det ingen av oss som dør av.

Uansett ... 16_n_pregnant ... vet ikke om noen har tipset deg før, men inne på www.barnimagen.com er det egen side for unge vordende mødre.

Skrevet

Jo men er det like gøy med pes om det faktisk er en gravid 16-åring som sitter der ute? Enn om du tar feil denne ene gangen (f.eks).

Greit å være litt føre var og behandle dem man svarer med respekt. Tror man noen lyver og ikke svarer så "dør" jo trådene ut av seg selv og problemet er løst.

Skrevet

Hvis det virkelig hadde vært en gravid 16åring, så hadde hun vel heller gått til bim.. Noen innlegg lyser det "fake" av lang vei.

Skrevet

Nå gadd jeg ikke svare på det andre innlegget, men kan faktisk forstå de svarene hun fikk.

Noen ganger kommer det historier her inne hvor ting rett og slett ikke henger sammen, man blir lei sånt rett og slett.

Jeg lar stort sett være å svare på sånt så lenge det ikke er noe som provoserer mer (som når noen finner opp at barna dør for eks)...

Skrevet

joda, jeg har vært gjennom siden..Har tenkt mye på den siden idag! Det er flere forståelsefolk som har tipset meg om siden...noe jeg virkelig setter pris på.

Men ble veldig lei meg og skuffet over det refset jeg fikk på tråden :(...Men jeg skal ikke en diskusjon her heller...ble veldig såret av spesielt av folk som er eldre enn meg som svarte meg på en dårlig måte

Skrevet

godt dere er litt enige. Dette er jo THE INTERNET.. Ikke kosestua liksom. Vi kan rett og slett ikke ha forventninger eller tillit. Vi må bare forholde oss til det vi føler vi kan svare ålreit på.

Og være snille og greie eller ikke si noe med mindre noen er helt ekstreme så klart. Men som det står øverst her- ikke svar på innlegg du mener bør fjernes, send mail til moderator. Så da er det egentlig ingen grunn til noensinne og være kjip :-))

Ha en god søndagskveld dere!

Skrevet

Ikke om hun har fått anbefalt dib og aldri har hørt om bim ...

Om du synes det lyser "fake" så er det bare å holde kjeft og la være å svare.

Skrevet

"Noen ganger kommer det historier her inne hvor ting rett og slett ikke henger sammen, man blir lei sånt rett og slett."

De trådene forsvinner jo ikke akkurat fortere om folk forer dem med pes heller ;-)

Skrevet

Hun har jo blitt tipset om bim oxo sa hun... =P

Joa, jeg KUNNE holdt kjeft, men ikveld kjeder jeg meg litt...

Skrevet

Ja, og det er da jeg synes det er for dumt å la kjedsomheten gå utover noen som potensielt er i en veldig sårbar situasjon.

Vil du krangle litt så har vi egne fora for det, eller du kan starte en egen "jeg kjeder meg fælt så nå vil jeg snakke dritt"-tråd.

Hva med å kanalisere kjedsomheten. Det er jo er nokså dårlig argument for å sitte å rakke ned på andre.

(Merk at jeg ikke har svart på den andre tråden ... gjett hvorfor!)

Skrevet

Joa, ser poenget ditt.

Skrevet

ja, men saken er jo det at når jeg opplever sånt, så svarer jeg tilbake. sånn er det bare.. som den forbanna fru mus her, som mente min pappa var en syk, syk mann. tenk å si noe sånn om noen man ikke kjenner! så jeg svarte tilbake med samme mynt. kansje hun tenker seg om mer, neste gang hun slenger ut med dritt..

men som den tråden her, så er det unødvendig å slenge dritt sånn der.

vil bare få sagt, at da jeg ble gravid, gikk tnkene sånn fram og talbake, og navn på barnet var bestemt dagen jeg visste jeg var gravid. så ja, noen tenker sånn, andre gjør det ikke .er ingen grunn å kalle folk løgnere å sånn fordet.

liker som regel både siklerotte og spetakkel til vanlig de er fornuftige mennesker, men å synke så lavt, bare for å slenge dritt, ja, må si jeg mista litt sansen for dem ja.. noe de selvsagt ikke bryr seg om, for de liker sikkert ikke meg heller, men skittkasting er alltid lavmål..

Skrevet

Enig med HI. Fint innlegg! Det er leit at det blir så mye skittkasting her innimellom. Og, det er som du sier, HI; hva gjør det vel om noen tuller her inne av og til?

Signerer oppfordringen om å la innlegg man ikke tror på ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...