Gå til innhold

Nå trenger jeg deres erfaringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som akkurat har rundet 3 mnd. Han får pupp til alle måltider utenom rett før han skal legge seg i 7 tiden. Da får han 130 ml mme. (da sover han nesten helt rundt) Så sover han som regel en time, så våkner han igjen med et hyyyl! han griner og griner stakkar.. jeg busser og bærer og prøver med puppen noe han avåtil vil ha.. Han er jo døds trøtt!! han roer seg etter 10-15 min. Og da legger jeg han i sengen, og han sovner fort! noen ganger kommer det en rap eller promp, men ikke alltid!

Er det mme en som gjør det? For det er heller ikke vær kveld han våkner igjen.. jeg bruker nan sin ferdig mme. Skulle jeg prøvd et annet merke? Drømmer han? Jeg forstår hvertfall ikke hva det er...

Jeg syns det er forferdelig når han gråter slik, for han er jo en så snill baby på alle andre døgnets tider!

ble litt langt dette, men setter pris på at du gadd å lese:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min fikk ikke mme, men han våknet også og hylte om han hadde luft i magen, (noe rapinga og prompinga kan tyde på)

Skrevet

Hei du! Jeg kan ikke gi deg noe svar desverre... Vi har det på samme måten nesten. Jenta mi er straks 10 mnd. Legger seg fint om kl 19.30

Etter akkurat en time våkner hun med et skikkelig hyyl! Har gjort det den siste mnd. Kjempe frustrerende...

Hun er blid og fornøyd ellers, så jeg skjønner ingenting...

Skrevet

Jeg ville byttet merke en periode for å se om det ble bedre.

Kan anbefale den allergivennlige de har på apoteket. Kan jo være kumelkstoffene i vanlig Nan han reagerer på.

Skrevet

hmm.. okei! lurer på om jeg skal ringe helsestasjonen i morgen å snakke med de.. vet ikke hva jeg skal gjøre!

Noen andre som har erfaringer?

Skrevet

Dersom han reagerer på melken ville jeg tro det varte i mer enn 10-15 min. Men det skader jo ikke å prøve en annen type en uke og se om det er noen forskjell.

Skrevet

okei! jeg får bare prøve meg frem!

Takk til de som svarte:)

Skrevet

Hei

Hva med å prøve å gi ham bare mm og ikke mme?

Kan jo hende det blir for tungt for magen hans når han egentlig bare er vant til mm

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...