Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 I vårt nye familiemedlem. 7 uker lite nøste....dvergwedder:) Hvit med svart ringer rundt øynene og svarte lange ører. Sukk..... tror jeg må ha med nøstet i sengen i natt:) Forslag til navn?? En jente......
Jenny-penny Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 ÅH..... Heldige dere:o) Her i huset valgte Jenny navnet på katten, den heter Cookie!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Luna va veldig fint:) Skal spørre sjefen hva hun synes om forslagene deres.
cherry coke Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Er ikke det fint, kanskje???=) Jeg kjenner ei tispe som heter det............
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 haha joda,greit det,men det var bare komisk på et dyr,slik som en hund som het Leif på en måte.. ikke misforstå,jeg elsker sånne navn på dyr,hadde en fugl som het Johan =) hahaha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 hva med og rett og slett bare klade den "kanin"? (det gjorde vi... hehe) jeg syns "babuska" er et utrolig festlig navn. (det betyr bestemor) eller snøball?
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 Har du byttet fil og nå LOTP??!!;-) Neida, grattis med nytt familiemedlem:o))
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #19 Skrevet 4. mai 2008 hehehehe neida:) Men når mannen viser sine minst sjarmerende sider så frister det veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå