Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Gutten min på 2 mnd aker seg av en eller annen grunn nedover i dypvona. Dette er ganske skummelt da han er helt borte under dynen når jeg er borte for å se til ham når han sover ute. Noen som vet hvorfor/sliter med det samme? Råd? Tror ikke han fryser...
lille_Harepus Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Har akkurat samme problem som deg! Når er riktignok mini 3 måneder. Det begynte da vi la han i vognen isteden for i sengen på kveldstid ( han sovner lettere i vognen og der sover han gjerne hele natten igjenom også ). Han sparker som regel vekk dynen og aker seg så langt ned at beina stikker opp over kanten. Har dessvere ingen råd å komme med, Men vi er hvertfall flere som sliter med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå