MissAntrop Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har hvitmalt panel på veggene, kjøkken i sort høyglans med grå benkeplate og hvitevarer i stål. Lurte på om jeg skulle prøve grå liftgardiner, men blir det litt for dødt? Burde jeg ha mer farge, noe sprekt noe, eller kan det bli stilig? Tenkte event å ha lyslykter i farge i vinduene om jeg velger grå gardiner.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg ville helt klart valg liftgardiner. Har det på kjøkkenet selv Jeg har i striper der bunnen er oppwhite og stripene i litt lys turkis og noe beige.De er veldig fine. Det andre stedet vi bodde hadde vi en slags rullgardin i "bast". Den var i lys beige farge. Den fines i flere nyanser da. Var veldig stilig. Du kan jo også bruke persienner da. I stål eller tre. Vi har ikke noen gardiner i huset vi, bare persienner og liftgardiner. Sånn personlig ville jeg kanskje valgt en forholdsvis nøytral liftgardin med litt farge i for mye opp stemningen litt. Høres ut som et ganske hardt kjøkken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå