Gjest sug lut fet ballade Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Kaffehuepine suger, men ikke nok til å slutte med kaffe, bare nok til å skjønne at dette er noe kroppen virkelig trenger, ellers hadde neppe abstinensen vært så sinnsykt vond.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg og. Det var en ren glipp at jeg ikke fikk dagens første før i femtida, da hadde jeg allerede hatt huepine i tre timer og kunne ikke helt skjønne hvorfor, men nå - aaaahhh- er den vekk. Tror jeg tar en bøtte til.
danieI Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 ok...flere bøtter nå...og fet ballade ut i de små timer? jeg kan ikke bøtte etter 18
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Når som helst, og så sove som et dyr. Ikke rart jeg får huepine uten.
prekæs Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Sluttet med kaffe som hysterisk gravid med sistemann. Og var faktisk skikkelig syk i tre, fire dager. Er sikker på at det kom av kaffesuget. Mener jeg leste at man kunne få influensasymtomer av mangel på koffein. Er overbevist om at den føste koppen etter fødsel smakte like godt som den første røyken etter røykeslutt.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Ja, jeg leste akkurat det samme, googla litt på kaffehuepine. Men nå er livet atter på skinner, og jeg kan beundre min nyplanta balkong.
prekæs Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Hvordan gikk det med "moskaten"? Har ikke tatt kassene enda, men vasket og gjort de klare. Urtebedet er klart, rosene klippet og ti nye jordbærplanter i skråningen. Klar til å bli plukket som kart av ivrige smågutt hender. Og endelig. Jeg har fått meg Magnoliatre:) Er forresten glad for at brennesle er det samme som næringsrik jord. Her er det mye næring, kan du si. Og en vond senebetennelse i høyre skulder. Det hører med.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Moskaten, eller pelargonia som vi også sier, vi gutta, gikk dessverre heden - ble aldri noe greie på. Masse skudd først på vinteren, men bare lange tynne villskudd etterhvet, så jeg frykta det verste, så døde hele greia i sjokk over verdens grymhet da plantene ble kjærlig og nennsomt overført til varmere og bedre livskår for en måned siden. Kasta dem ut forrige dagen, alt håp ute, dessverre. Men alt annet ser glimrende ut, det eneste som er igjen innendørs nå er tomatene, de er jo litt skjøre... Men alt annet nå i digre krukker og potter - jeg har sjøldyrka tagetes i bøtter og spann, og halvmetere med solsikke (fem stk), og en ti-tolv kornblomster fordelt på noen digre urner, og masser av erteblomster, og ei forvist dvergrose fra i vinter som nå har fått nye omgivelser med mer jord og friskluft og dermed blomstrer (!!), og så en sekspakk stemor for å få litt farge til de andre kommer, og margeritt ditto. Skulle ha en petunia også, bare en, i tilfelle frost, men da var hagesentreret stengt. Blir det varmt til uka kan de kanskje få komme ut litt, men de er såpass små ennå. Ble pent der ute, da - seks kvadrat balkong rommer det utroligste, til og med to stoler (oppussa egenhendig, gamle fine karmstoler), nå er det bare å legge beina på balkongrekkverket og drikke pimms. Ikkke verdens største hage, misunner deg jordbæra, og ingen hammock, men dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå