Gå til innhold

Hvorfor kan ikke jeg også kjenne liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så deppa. Er nesten 19 uker på vei,og 4 gangs. Kjenner ikke et pip! Kjent d dagli fra uke 14 sist. Akorat nå er eg så deppa og frustrert at d er f...ikke noe gøy og være gravid lengre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er andregangs og kjente ikke liv før i uke 19-20. Morkaka ligger på fremre vegg, derfor kjente jeg det så sent. Kanskje derfor du heller ikke har kjent noe? Når skal du på ul?

Skrevet

Har vært på ul:-) morkaka lå ikke foran. Såg den rørte godt på seg alle veier,så det er merkeli.

Skrevet

jeg er andregangs og har heller ikke kjent noe som helst enda.., begynner å spekulere om alt er bra der inne..., er 16 uker på mandag jeg

Skrevet

Da kjenner du det nok ganske så snart, men jeg skjønner at du blir utålmodig! Lykke til!(:

Skrevet

er veldig få som kjenne liv når de er 16 uker på vei, så ingenting å bekymre seg over

Skrevet

Hei, må nesten sei eg blir letta over å høyra at me er fleire i same båt! Eg er også 4. gangs, og meiner eg kjente liv mykje tidlegare med alle dei andre - nå er eg snart 17 veker. Og kjenner ingenting! I frustrasjonen kjøpte eg ein baby doppler (angel sound), som eg bare kunne høyra mine eigne hjarteslag med! Så det førte til ei søvnlaus natt til sundag, men eg fekk heldigvis komma til føden sundag morgon for å sjekka om der var liv (eg var på det tidspunktet overbevist om at det var dødt, og var nærmast i sorgmodus og forberedte korleis eg skulle fortella det til ungane) - men liv var der! Alt såg heilt fint ut! Også eg veit at morkaka ikkje ligg foran. Så det er merkeleg, ja, men det fortel oss kanskje kor forskjellige ungane er, heilt frå dei ligg i magen. Kryssar fingrane for at det blir spark og slag for oss snart!

Skrevet

du er førstegangs? jeg begynte nettopp å kjenne bittelitt liv før helga, bare litt sånn romling. nå er jeg 18+2 i følge UL-termin. om to uker så kjenner nok vi også gode spark skal du se;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...