Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har nå fått, og satt inn min første p-ring. Dette har jeg fått som siste utvei før spiral da jeg ikke tåler tabletter. Har heller ikke fått barn, så vil ikke ha inn spiral.. Men etter 10timer på jobb i helga, holdt den på å dette ut! Føler også at den sitter for langt ute, men klarer ikke få den lenger inn... Merker den også til tider, som kiling, ikke noe vondt. Kan dere dele erfaringer med meg ang p-ring?
mamma til twins Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har brukt p-ring i bortimot 5 år nå tror jeg. Er kjempefornøyd. Var også litt usikker i starten, redd for at den skulle falle ut, redd for at typen skulle kjenne den når vi har sex (han tar den som regel ut når vi har oss)... Men tror jeg kun har opplevd en gang at den var på vei ut. da er det bare å dytte den fint på plass igjen. Er du sikker på at du ikke får den lenger inn? Jeg har nok minst 2 cm fra skjedeinngangen til jeg kjenner den med fingeren tenker jeg. må ihvertfall stikke fingeren ganske langt inn for å få lirket den ut. Tipper det går seg til. Det er jo ikke noe stress skulle den være på vei ut, det er jo bare å sette den på plass igjen. Det er litt vanesak dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå