Gå til innhold

12 mnd'ing og til syden - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til kanariøyene i slutten av denne mnd. Og jeg er så spent på hvordan han vil oppføre seg i varmen. Har vært i syden en gang før, men da var han bare 2 mnd. Og det gikk jo kanonbra. Men nå er han jo mye mere "bestemt", og hvis vi ikke "går" dit han vil, så blir han sutrete.

 

Hvordan skal dette gå... ? Han som liker seg aller best i vante og trygge omgivelser :/

 

Sover de mye mere i varmen? Sovner de på kvelden? Kan man la de sove i vogna på kvelden om vi er ute å spiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært med snupp når hun var 9 mnd og 21 mnd. Var mye lettere når hun ikke kunne gå eller forflytte seg, satt henne et sted og der satt hun. ;o)

 

Min sover mindre i varmen, sov ikke på kveldene i vogna, men ble lagt i 21-22 tiden i senga.

 

Skal ha hotell med all inclusive denne gangen, tror det vil bli lettere enn å gå på vanlig resturant med all ventinga det innebærer.

 

Kos dere! :o)

Skrevet

hmm. Det som er med mini er at han liker å sitte i vogna når vi triller. Ikke når vi bare står stille med vogna :( Det er kanskje det som bekymrer meg. Han er en skikkelig mærk!

 

Det var jo veldig seint tidspunkt dine sovnet på da:/ Min sovner kl 19 liksom..... Hmmm....

Skrevet

Hjemme sovner hun klokken 19-20, men på ferie blir det altfor tidlig. ;o)

Skrevet

Men ble din solbrent av no slag? Eller klarte du å smøre godt hver dag?

Skrevet

Har brukt UV drakt begge gangene, skal ha det med i år også. Å smøre en utålmodig 1-2-3 åring er ikke veldig morsomt, sånn sett er uv drakter geniale. Blokket storesøstra med faktor 40, hun ble allikevel solbrent.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...