LINDA*** Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Skal til kanariøyene i slutten av denne mnd. Og jeg er så spent på hvordan han vil oppføre seg i varmen. Har vært i syden en gang før, men da var han bare 2 mnd. Og det gikk jo kanonbra. Men nå er han jo mye mere "bestemt", og hvis vi ikke "går" dit han vil, så blir han sutrete. Hvordan skal dette gå... ? Han som liker seg aller best i vante og trygge omgivelser :/ Sover de mye mere i varmen? Sovner de på kvelden? Kan man la de sove i vogna på kvelden om vi er ute å spiser?
Mille** Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Har vært med snupp når hun var 9 mnd og 21 mnd. Var mye lettere når hun ikke kunne gå eller forflytte seg, satt henne et sted og der satt hun. ;o) Min sover mindre i varmen, sov ikke på kveldene i vogna, men ble lagt i 21-22 tiden i senga. Skal ha hotell med all inclusive denne gangen, tror det vil bli lettere enn å gå på vanlig resturant med all ventinga det innebærer. Kos dere! )
LINDA*** Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 hmm. Det som er med mini er at han liker å sitte i vogna når vi triller. Ikke når vi bare står stille med vogna Det er kanskje det som bekymrer meg. Han er en skikkelig mærk! Det var jo veldig seint tidspunkt dine sovnet på da:/ Min sovner kl 19 liksom..... Hmmm....
Mille** Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hjemme sovner hun klokken 19-20, men på ferie blir det altfor tidlig. ;o)
LINDA*** Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Men ble din solbrent av no slag? Eller klarte du å smøre godt hver dag?
Mille** Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Har brukt UV drakt begge gangene, skal ha det med i år også. Å smøre en utålmodig 1-2-3 åring er ikke veldig morsomt, sånn sett er uv drakter geniale. Blokket storesøstra med faktor 40, hun ble allikevel solbrent.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå