Gå til innhold

scoobydo; ang tyrkia-reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor i tyrkia har du vært da? valget står mellom alanya og side.. jeg ser for meg at det er litt mer slitent og mer "lugubert" i alanya, litt mer reinslig i side.. vet ikke hvorfor jeg tror det.. tenker litt iforhold til hygiene og sånn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært 1 gang i side... i 97 trur eg det var! Var en veldig liten plass... og vi budde et stk utafor.. så var langt og gå til stranda.. + at vi måtte gå forbi ei søppeldynge på veien :) Men trur det e litt meir turistvennlig der nede no :) Hovedgata var veldig hyggelig :) Har en bekjent som reiser til Side kvart år og han syns det er topp :) Trur vi budde på et hotell som hette Safran!:)

Alle dei andre gangane har eg vært i Marmaris :) Aldri vært i Alanya.. Så veit ikkje korleis det er der :)

Skrevet

hei,

ville bare si at jeg hadde valgt Alanya.Har vært begge plasser.12 i Alanya 2 i Side.Side er en flott plass,men kan ikke måle seg med Alanya mener jeg da he he.Skal selv ned igjen i Juli(forhåpentligvis gravid;-))

Skrevet

hei!

skal til marmaris i sommer, hvordan er det der da? mye shopping? bra for barn?? gleder meg fæææælt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...