Klar Som Et Egg Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 hvor i tyrkia har du vært da? valget står mellom alanya og side.. jeg ser for meg at det er litt mer slitent og mer "lugubert" i alanya, litt mer reinslig i side.. vet ikke hvorfor jeg tror det.. tenker litt iforhold til hygiene og sånn :-)
scoobydo Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 har vært 1 gang i side... i 97 trur eg det var! Var en veldig liten plass... og vi budde et stk utafor.. så var langt og gå til stranda.. + at vi måtte gå forbi ei søppeldynge på veien Men trur det e litt meir turistvennlig der nede no Hovedgata var veldig hyggelig Har en bekjent som reiser til Side kvart år og han syns det er topp Trur vi budde på et hotell som hette Safran! Alle dei andre gangane har eg vært i Marmaris Aldri vært i Alanya.. Så veit ikkje korleis det er der
drgod Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 hei, ville bare si at jeg hadde valgt Alanya.Har vært begge plasser.12 i Alanya 2 i Side.Side er en flott plass,men kan ikke måle seg med Alanya mener jeg da he he.Skal selv ned igjen i Juli(forhåpentligvis gravid;-))
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 hei! skal til marmaris i sommer, hvordan er det der da? mye shopping? bra for barn?? gleder meg fæææælt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå