Septemberstjerna og Martine Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Vesla blir, utrolig nok, 2 år i høst... Hva bør jeg ønske til henne? Og hva bør jeg IKKE ønske? Har lyst til å kjøpe trehjulsykkel til henne, men det er jo kjedelig å få den rett før snøen kommer liksom. Kan hende det blir en gave på forskudd fra mamma..
Pialill Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Vesla her fylte nettopp to år, og det som var veldig stas er leke kjøkkenmaskiner. Både kaffetrakter og mikser er moro m vann. Også trehjulsykkel, sparkesykkel med tre hjul, puslespill, bøker, fisher price little people serien, duplo, togbane og dukkeutstyr har slått veldig an her.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Bra tips! Takk Var på besøk i dag, og hun falt helt for en leike-snekkerbenk med div verktøy osv. Men jeg satser heller på kjøkkenmaskiner tror jeg, god husmor som hun skal bli hehe..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Sånn lekekjøkken er jo alltid poppis da. Dukker begynner kanskje å bli populært så dukkeutstyr kan være en ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå