Gå til innhold

Dere som har babyer og små barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når babyen/ungen sover. slår dere ned lyden på tn'n og radio'n da?

Visker,ikke lukker dører, lister dere på tå for ikke å vekke babyen/ungen?

Her ble volumet på tv'n eller radio'n aldri dempa. Gikk i dører som normalt og snakket med vanlig stemme.

Utfallet av det var at vi fikk en unge som hadde godt sovehjerte. :-)

Hun våkna faktisk visst det ble for stille..

Var på hyttetur med noen venner da hun var 8 mnd i 1 uke. hver kveld ble det til at vi satt i hytta våres så vi kunne ha kontrollen over henne. Vi sang, snakka, lo og hadde det kjempe koselig.

siste jkvelden vi var på hytta så hadde vi grilling ute så vi ble ute resten av kvelden/natta.. Da våkna snuppelura 2 ganger. Så var tydelig det ble for stille for henne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort det samme med mine.. De sover gjennom alt de.. Kjempekjekt, spesielt på hytta når vi har besøk.. Da kan vi spille musikk, le og skravle uten at de leer på et øyenlokk...

Mini kan finne på å våkne hvis noen ringer på (nysgjerrigheta som tar overhånd) så det er forbudt her...

( de er nå 2 og 6,5.)

Skrevet

Har gjort det samme, men lillegutt her har perioder hvor han er ekstra var for lyder fordet. Noen ganger kan han sove igjennom masse bråk, mens andre ganger kan han våkne av lave lyder....

Skrevet

Her har det vært vanlig med lyd og alltid lyd på og normal støy når vesla har sovet. Men desverre er ikke sovehjertet så godt alikevel. Inne kan hun våkne veldig lett, dette begynte etter at hun ble tre måneder. Hun er ni nå. Ute derimot kan hun sove gjennom lastebiler og busser som kjører forbi, lekende barn osv.

Skrevet

Største vår sover gjennom alt, minste derimot... Han er vokst opp med hylig og bråk, men våkner uansett. Nå er det sånn at vi må være stille når han sovner, og når han sover tungt kan vi snakke vanlig og ha vanlig lyd på tv'n ect. Han våkner av brå lyder, så prøver å unngå det.

Har alltid trodd at unger sov gjennom det meste dersom de ble vant til det, men der tok jeg visst feil. ;o)

Skrevet

Alt har vært som vanlig her.. Ikke skru ned lyd på tv o.l.. Men snuppa som seg igjennom nyttårsaften å hun hehe. og vi bor i ett tettbebygd sted.. hehe

Skrevet

Mine barn har lært seg å sove med mye lyder og leven rundt seg, mest på dagen, men også mye på kvelden. De sover godt og tåler det aller meste.

Skrevet

Nei, har gjort det samme som dere og det har vi ikke angret et sekund på! Visking er tabu her i gården. Svigermor og svigerinna mi visker hvis hun sover.. Hallo!? Bare glem å visk her i huset har jeg gitt beskjed om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...