Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bunadssko eller pensko til festdrakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til barn...??? da må jeg si pensko...har selv hatt på meg bunad sko i dag og de er så absolutt ikke gode å gå i....stive og gnager....unner ingen barn det nei.....:o)

Skrevet

til barn ja..

Skrevet

jeg skal ha festdrakt til jenten min på 17 mai..men jeg bruker bare noe sko hun har fra før av...de er helt hvite...ikke helt nye da men...men da vet jeg hun ikke får vondt i bena....

Skrevet

Skal ha bunad på begge mine men ingen av dem skal ha bunadsko. Gidder ikke bruke penger på sko som såvidt kommer til å bli brukt. Den yngste som bare er ett år skal bruke de skoene han har men den eldste skal ha sorte pensko på.

Skrevet

Vi har kjøpt bunadsko som en kan ta av spenna på :) Veldig smart!! Pen sko og bunadsko i ett...

Skrevet

Jeg kjøper ikke billige bunad- eller pensko for at hun skal bruke de én dag, nei. Dersom de hadde vært like myke og gode som hverdagsskoene hennes, men ikke kostet mere enn 149,- så kunne jeg ha vurdert det.

Så jeg går for å vaske og pusse de hvite hverdagsskoene hennes. Jeg kan selv huske mange 17.mai'er med gnagsår og beinvondt!

Skrevet

Her blir det sorte pensko....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...