♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 til barn...??? da må jeg si pensko...har selv hatt på meg bunad sko i dag og de er så absolutt ikke gode å gå i....stive og gnager....unner ingen barn det nei.....)
milla mi Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 jeg skal ha festdrakt til jenten min på 17 mai..men jeg bruker bare noe sko hun har fra før av...de er helt hvite...ikke helt nye da men...men da vet jeg hun ikke får vondt i bena....
Makka Pakka Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Skal ha bunad på begge mine men ingen av dem skal ha bunadsko. Gidder ikke bruke penger på sko som såvidt kommer til å bli brukt. Den yngste som bare er ett år skal bruke de skoene han har men den eldste skal ha sorte pensko på.
sofi 81 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Vi har kjøpt bunadsko som en kan ta av spenna på Veldig smart!! Pen sko og bunadsko i ett...
wirre;o) Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Jeg kjøper ikke billige bunad- eller pensko for at hun skal bruke de én dag, nei. Dersom de hadde vært like myke og gode som hverdagsskoene hennes, men ikke kostet mere enn 149,- så kunne jeg ha vurdert det. Så jeg går for å vaske og pusse de hvite hverdagsskoene hennes. Jeg kan selv huske mange 17.mai'er med gnagsår og beinvondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå