gubevarremegvæl Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Finner ikke Norsk-Engelskboka mi... Hva er terrasse på engelsk?? Takk
*ale* Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 ehh.. litt usikker på stavinga der men du skjønner poenget:)
*ale* Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Eller du kan bruke porch.. Men det er vel kanskje mer amerikansk...??
gubevarremegvæl Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Phu.. self ammetåke You saved my day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå