*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvor kan jeg få tak i denne kremen : Clarins, anti strechs control??? er det noen andre som har noen kremer mot strekkmerker å anbefale?? :-D
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Ikke så mye som funker mot strekkmerker. Har du anlegg for å få det, så får du det, samme hvor mye du smører deg...
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 ja, egentlig vet jeg det... men er vel bare ei som lever i troa kanskje;) hehe....skader jo hvertfall ikke å prøve?? hehe;)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Bruker bare babyolje etter dusjen jeg, tror det viktigste er å holde huden myk og smidig.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Bruker bodybutter fra body shop jeg, er visst en spesiell av de som var god. Men i dag oppdaget jeg noen små strekkmerker rundt navlen til tross....buhu, håpte jeg skulle slippe unna.....Håper bare jeg ikke ser ut som et veikart innen den lille kommer...
Figa *Fødeklar* Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har denne kremen og jeg ville ikke akkurat brukt penger på den. Jeg har strekkmerker på både puppene og magen...
Figa *Fødeklar* Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Men du får tak i den på parfymerier! Hehe, glemte å virkelig svare på sp målet ditt.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 takk så masse for svar og fine tips... :-) jeg får prøve litt forskjellig:) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå