Gå til innhold

noen som vet??

*tuttemor t prins & prinsesse*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i denne kremen : Clarins, anti strechs control??? er det noen andre som har noen kremer mot strekkmerker å anbefale??

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye som funker mot strekkmerker. Har du anlegg for å få det, så får du det, samme hvor mye du smører deg...

Skrevet

ja, egentlig vet jeg det... men er vel bare ei som lever i troa kanskje;) hehe....skader jo hvertfall ikke å prøve?? hehe;)

Skrevet

Nei, for all del... hihi :)

Skrevet

Bruker bare babyolje etter dusjen jeg, tror det viktigste er å holde huden myk og smidig.

Skrevet

Bruker bodybutter fra body shop jeg, er visst en spesiell av de som var god. Men i dag oppdaget jeg noen små strekkmerker rundt navlen til tross....buhu, håpte jeg skulle slippe unna.....Håper bare jeg ikke ser ut som et veikart innen den lille kommer...

Skrevet

Jeg har denne kremen og jeg ville ikke akkurat brukt penger på den. Jeg har strekkmerker på både puppene og magen...

Skrevet

Men du får tak i den på parfymerier! Hehe, glemte å virkelig svare på sp målet ditt.

Skrevet

takk så masse for svar og fine tips... :-) jeg får prøve litt forskjellig:) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...