Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Føler virkelig for å skifte vekk vintergardinene nå. Flere enn meg?
togutter-08og10 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Det gjør jeg ikke. Det var noe moren min gjorde. Er fornøyd med de gardinene jeg har opp hele året jeg.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 ville egentlig ha skiftet på dette tidspunktet, men jeg er så innmari kvalm at jeg vet ikke om jeg orker ennå. men de jeg har oppe nå er helt svarte så jeg føler absolutt for å skifte. får høre om gubben ikke blir med på en dugnad før 17.mai:-))
marien - FØDEKLAR! Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Mannen min skiftet forrige helg. Det var deilig:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Har samme gardiner året rundt vi.. Men jeg har virkelig lyst på nye gardiner men gidder ikke kjøpe inn for er så usikkert på om vi flytter om vi får leiligheten vi ønsker kjøpe og da er det ikke noe poeng i og kjøpe nye gardiner til denne leiligheten..
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Er ikke gardinbrytting etter årstid forbeholdt gamle mennesker? Her bytter jeg gardiner når jeg er lei av de gamle og finner noen jeg liker bedre - ikke spesielt ofte.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Det mest miljøvennlige er helårsgarinder, helst piggfrie.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Da var det gjort. Jeg hadde oppe noen som var svarte og mørkerøde, så det var deilig å slippe sola inn i stua:) De jeg har nå er lyse og flotte:) Føler våren på kroppen.
Myra Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er sikkert også gammeldags, men holder meg til sommer og vintergardiner. Synes det er en fin markering på skifte i årstidene. Og kjenner at tiden er inne, så jeg skal skifte så fort anledningen byr seg.
gullunge+1imagen Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 helst nå! men blir nok ikke før skattepenger og feriepenger kommer:/
bomsa Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Greit å få vasket ut vinteren før 17. mai... Selv har vi ikke gardiner i stuen, bor i 3 etasje og har lite vinduer så vi vil ha det lyset vi kan få inn....så har vi persienner hvis solen står rett på eller hvis vi sprader naken på kvelden..:-D Selv om man har sammen gardiner hele året må de vel ned for vask?... I gangen og på kjøkken har vi lift gardiner og der kjøper vi nytt når vi vil skifte...koster 150-200 pr vindu så da er det billigere enn å drive på å rense...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå