mamman til 2 godjenter:) Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 veit ikke om det er dert det heter, men har man det på ahus før man føder? lest at andre har vært på det ved andre sykehus? har 28 dager igejn til termin..
Tante Bassa Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg skal føde på Ahus, termin om 37 dager. Jeg spurte dette her på BIM for noen uker siden, og fikk da vite at dette ikke er rutine på Ahus.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Nei, de gjør ikke det på A-hus. Gjorde i hvertfall ikke det da jeg fødte der for 2 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå