WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Innamarsjen er grei, det er Mendelssohn ( eller noe i den duren). Den MÅTTE jeg ha- skikkelig bryllupbryllup. "pam pampam pam...pam pam pam pam.. bla bla. (Den regner jeg med at alle skjønte hvem var) hehe.. Hvem ska dere ha?
Mamman til Mari Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Tror den du mener er Wagner. ("Nå er det gjort"... ) Er det den du mener? Mendelsohn er litt annerledes. Du kan høre marsjene på www.orkdalsmenighetene.no Vi skal ha Mendelsohn inn, bruremarsj frå Seljord/Telemark ut.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 "Pam pam pam pam", skulle lissom være Mendelsohn da.. hehe, ikke så lett å skjønne det Har hørt masse sanger på den nettsida, men kom bare ikke fram til hvem jeg likte best. Skal høre på den du skall ha - den er jo ganske kjent den, så vidt jeg husker. Takk for tips:
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Fader, jeg finner ikke der hvor jeg kan høre sangene. var inne på sida, leita og leita men husker ikke hvor jeg fant det sist! Anyone?
Mamman til Mari Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Oki, trodde du mente du du du du jeg ;-) Gå inn på vigsel (på venstre side), så på Les mer om valgmulighetene osv til høyre litt nede på siden. Deretter musikk til inn- og utgang, så kan du klikke direkte på marsjen.
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Vi skal ha fra a midsummernights dream mener jeg å huske at den heter. Inn skal vi ha purpose.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 hehe, "du du du du" er det kanskje ja! Nynna på samme sang, bare med "pam pam pam". hehe.. da skal jeg gå inn å se igjen! Takk, mammam til mari
Mamman til Mari Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Bare hygg :-) Men tror du mener Wagner altså... Longherin eller noe.... Stemmer det? (Du får høre på de og svare meg igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå