Gå til innhold

Dere som bruker DOVE slevbruningskrem !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det var litt "reklame" for den i en annen tråd :)

-Er den sånn at du må skrubbe kroppen føst ??

-Kan den brukes i ansiket også ??

-Blir en flekkete??

Husker jeg prøvde,tror det var NIVEA sin,og den svidde noe aldeles helt forferdelig i ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

Skrevet

Hørt at den er bra men den STINKER!!!

Skrevet

Jeg synes ikke lukta er skjemmende, ganske ok, egentlig, i forrhold til mange andre.

MÅ ikke skrubbe først, slik som med avnlig selvbruning, men det er jo lurt å gjøre innimellom for et varig resultat. Blir jevn og fin.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Den fuktighetskremen med selvbruning i, har jeg kjøpt og aldri mer. Den lukter så grusomt, at jeg klarer ikke ha den på meg.

Skrevet

enig med kakemonsteret. lukter ganske godt egentlig i forhold til mange andre kremer!!!!

synes det blir veldig jevn og naturlig farge. men smører meg alltid inn rett etter jeg har vært i dusjen, så huden fortsatt er fuktig. da blir det mye jevnere.

Skrevet

Jeg har den som kan brukes til ansiktet da, den lukter nok sikkert litt bedre enn den til kroppen.

Kjempe fin synes jeg. Bruker den bare til fest og selskaper, istedenfor en dekk krem.

Jeg skrubber ansiktet innimellom, men ikke spess før jeg bruker kremen. Men det er nok ikke så dumt uansett, om man bruker selvbrunkrem eller soler seg.

Skrevet

Jeg syns lukta er noe av den verste jeg har kjent.. hehe... Også svir den egne ansiktskremen de har til ansiktet noe forferdelig, men kan bare være huden min da..

Jeg blei drittlei sånne kremer med litt selvbruning så jeg reiste på parfymeriet og forhørte meg der.. Endte opp med en dritgod krem som sitter leeeeeenge og fargen blir pen, jevn og gyllen... Og jeg kan ikke bli for brun siden jeg er veldig lys fra før av..

Skrevet

jeg synses den var veldig god. men jeg luktet veldig rart etter på av den. følte jeg luktet veldig svette når jeg brukte den, så jeg kutta den ut. brukte den fint i ansikte også

Skrevet

jeg skrubber ikke,men det er kanskje lurt å gjøre det avogtil..bruker å gjøre det når jeg begynner å miste fargen..

kan brukes i ansiktet også =)

blir ikke flekkete,men kan bli det om smører,lar det gå en stund og smører igjen..jeg ble flekkete på halsen,så lurt å skrubbe litt..=)

Skrevet

Haha oisann glemte å skrive hva den heter... CHRISTIAN DIOR SIN... HEHE BRONZE... Mener den heter det.. er kjempe god til min hud da og ingen skolder her...

Skrubba huden godt og smurte meg med vanlig krem først.. Ekstra mye på tørre steder.. Lot den trekke inn i 10 minutter og så selvbruningskremen... Silkemyk hud med pen glød... Har bare hatt på en gan i uka jeg. Men kommer ann på hvor brun man vil være da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...