Gå til innhold

Stor baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har det? Var på ul for 2 uker siden, da var det 18% vekstavvik. Skal tilbake på tirsdag er spent på hvordan hun ligger i vekt da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter:-)

Skrevet

Jeg er i uke 38 og var på vekstestimering denne uka.24% vekstavvik noe som ville si en unge mellom 4500 og 5kg.

Skrevet

har gått til ultraltd hver 4 uke fram til nå pga forkorlivmorhals og nå går jeg hver 14 etter uke 32 har hele tiden ligget mellom 20 - 25 % over gjennom snittet

Skrevet

Blir dere satt i gang noe før?

Skrevet

Med nr. 1 fikk jeg beskjed at de ville sette igang til termin. At jeg skulle slippe å gå på overtid. Hun lå mellom 20 og 30% over. Vannet gikk 17 dager før termin og da ble jeg satt igang. Nå venter jeg nr. 2. Dette barnet har bare vært litt over. Ca. 10% ved sist måling. Skal inn igjen nå på onsdag og ta ny måling. Håper at den ikke har lagt alt for mye på seg de to siste månedene....

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ja da.

Var på kontroll tirsdag og hadde da et vekstavvik på 14%. Uka før var det på 18% og 2 uker før det igjen var det på over 20%.....

Nå har jeg fått svangerskapsdiabetes så kosten er lagt om, kanskje derfor jenta ikke ser ut til å bli fullt så mye over normalen.... Fikk beskjed om at hun nok ville være 3600-4000g ved termin. Så blir spennende å se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...