Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere kanskje har fått med dere, så har vi vært litt usikre på om vi skal forsøke oss på nr.4 - og har "spilt safe" mesteparten av tiden. I dag kom han hjem fra jobbreise og vi hoppet til køys ;-) han gjorde ingen forsøk på å hoppe av i svingen, og jeg konkluderte glad med at nå har han bestemt seg. Litt seinere spurte jeg fleipende om han var klar for nok et barn og baby i hus igjen.... og svaret jeg fikk var at jeg nok fikk bestille time hos legen og få spiral igjen.

Vet ikke om han var helt alvorlig, men jeg ble bare veldig lei meg og forbannet fordi han kan si noe slikt rett etter at han kanskje har forårsaket en graviditet....

Jeg vet jo at han tar imot en baby med åpne armer, og jeg er fryktelig babysyk. Men det tar på å gå slik og planlegge og forsøke å finne ut hva som er det rette med tanke på økonomi, jobb/studier *sukk*

Håper jeg blir gravid ;-) - men er FORB... på mannen som kan være så avslappet i forhold til dette "temaet".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan det er ja. Er faktisk sårende å gå og vente på om hva utfallet blir. Er ikke første gang en mann ikke tar følelsene rundt slikt på alvor og slenger ut både om prevensjon og prøving i annenhver setning. Har ei venninne som går å venter spent på hva mannen kommer frem til ang. babylaging og hun går på veggen snart. Regner med dere finner ut av det snart. Fint å kunne skrive ut litt frustrasjon på dette forumet. Lykke til uansett utfall. :)

Skrevet

Takk for støtte :-)

Ja, det gjorde godt å skrive ut frustrasjonen. Det hjalp godt på humøret.

Mannen hentet seg litt inn igjen i kveld da. Han sa at han har veldig lyst på en baby/barn til - men er redd det skal bli litt mye for meg (jeg er student ennå - ferdig neste vår) og han ville ikke presse på for å få flere barn med tanke på at jeg kanskje ønsker å komme meg i jobb etter utdanningen osv. Økonomisk har vi det greit - men klart det blir bedre når jeg også er i full jobb, så jeg har tenkt at han kanskje er utålmodig på at jeg skal begynne å bidra med litt mer snart. Men det har han ikke tenkt på i det hele tatt - er visst fornøyd som vi har det. Så han ville gjerne ha nr.4 han. Å - det hjalp jo å krangle litt, hehe.... nå fikk vi plutselig luftet mange tanker som vi begge gikk og gnagde på, men ikke ville si. Jammen skal jeg få gleden av å bli mamma nok en gang... ÅÅÅÅ - gleder meg til å få positiv test.... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...